ProblemHund

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

nyår spenderdes i badlkaret...

Av Beca - 4 januari 2011 15:32

  
Nyår spenderades i badkaret för min lilla pojk, han är exktremt rädd för smelare och fyvärkerier och nu dom här dagarna så får man DRA ut han så han får göra av sig, inget kul för hör han något han tror är en smällare eller något sånt så drar han hem mig. har råkat tappa kopplet 1 gång då en dörr smäldes igen och han flög i väg vilket jag inte var berädd på..

Så våran träning har gått många steg bakot kan man säga..

Har typ fått börjat på ruta ett igen tack vare detta.. får hoppas att det blir bättre snart ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beca - 25 december 2010 18:46


Njo vem är då denna underbara pojk?Han är då en 9 rasig blandis, alla raserna han har i sig har hög energi behov och några av raserna är väldrigt dominanta och det är denna pojken med.. Och det som står på snabbfaktan om att han är en hund som m...

Av Beca - 25 december 2010 11:38


Börjar om på nytt på bloggen igen. orkar inte göra en ny varje gång som jag vill börja om, kommer ju ändå alltid heta problemhund när det gäller att skriva om hundar. Denna bloggen kommer handla om min hund atlas, och troligen kanske om andra hund...

HemligStämplat


Bloggen om en hund man inte kan lita på till 100%. Och våran kamp för att få en lydig och fin hund..

Fråga på.. Vi BITS inte..

0 besvarade frågor

Skriv En Rad Till Oss

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Dagens Schhh... ;-)

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards